پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:26 - 1401/04/20

جشنواره "عید تا عید"بانک رفاه کارگران برگزار می‌شود

کارگر آنلاین | جشنواره "عید تا عید" بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت (عید قربان تا عید غدیر خم) از ۱۹ الی ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش کارگر آنلاین ،  این جشنواره با هدف معرفی امکانات و ظرفیت‌های "سامانه بتا"(بستر تامین اعتبار) بانک رفاه کارگران برگزار می‌شود.

تصویر

  • بر اساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با شرکت در جشنواره عید تا عید این بانک و پاسخ به سوالات مسابقه مربوطه که ویژه سامانه بتا (بستر تامین اعتبار) طراحی شده است، به قید قرعه از جوایز ارزشمند مسابقه مذکور بهره‌مند شوند.
  • لازم به ذکر است، علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره عید تا عید بانک رفاه کارگران و شرکت در مسابقه این جشنواره به سایت بانک به نشانی: www.refah-bank.ir مراجعه کنند.
  • گفتنی است، «سامانه بتا» بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری این بانک راه‌اندازی شده است و در فاز نخست بازنشستگان و مستمری‌بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به تهیه کالا و خدمات مورد نیاز خود به صورت اقساطی، اقدام کنند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین